Friday, January 14, 2011

Peace..

Peace Brother!!!
huhu,,sebelum bertolak ke mersing sempat lagi aku update blog..pulak tu, tiba-tiba je letak tangan buat peace ni..haha..apa kes?? haha,,peace ni kalau bagi orang-orang hippies ni tanda keamanan..PEACE NO WAR..tapi bagi aku yang orang islam ni ada lagi satu makna..

JARAK ANTARA HARI INI DENGAN HARI KIAMAT MACAM JARAK ANTARA DUA JARI KITA YANG BERSEBELAHAN..
huh,,,dah dekat sangat dah..tanda-tanda awal pun dah keluar dah..tinggal tanda-tanda akhir je lagi..sudah cukupkah amalan kita untuk menghadap hari pemusnahan itu..kalau aku,aku tak rasa amalan aku yang aku dah buat dah membolehkan aku untuk hidu bau syurga pun..tapi insyALLAH,aku berusaha..
ANDA BAGAIMANA??
lepas ni kita tunjuk isyarat peace banyak-banyak kali kat orang yang tengah buat maksiat tu...sambil tunjuk kita laung,, KIAMAT SUDAH DEKAT woi...haha

No comments:

Post a Comment