Friday, March 11, 2011

Lama menghilangkan diri..

Assalamualaikum w.b.t..

Alhamdulillah,,hari ni tetibe terbukak hati nak update blog..sebelum2 ni rasa malas betul..entahla apsal..minggu ni adalah minggu peperiksaan bagi student MSU ni..Haha,,rupe2nye dah 3 tahun aku belajar kat sini.. Kira ni adalah exam final aku yang paling FINAL la (insyALLAH,kalau takde yang kena repeat)..Lepas ni akan melangkah masuk ke dalam dunia "pengpraktikalan"..haha..macam mana la agak alam pekerjaan hospital nie..dah cukup layak ke aku walaupun untuk praktikal je..kalau ikut jawapan aku masa final paper Communicable Disease tadi,, sorang patient dah mati sebab salah diagnose..nasib baik patient angan je,,kalau patient betul,,memang kena sembelih la..haha..Ada 2 paper to go..

Habis exam..Habis praktikal..Ada keputusan besar yang perlu aku buat..Sama ada nak sambung MBBS or nak kerja dulu..Banyak benda yang nak kena fikir..Kewangan terutamanya..Kalau nak kerja dulu,boleh ke nak sambung MBBS kemudian??Hmm,,pening..Kalau nak sambung MBBS,nak bayar pakai duit sape??Kalau nak keje dulu,ada ke keje untuk aku??Kalau nak sambung MBBS,kesian kat tunang aku nak kena tunggu lama..

SEMOGA ALLAH BANTU AKU BUAT PILIHAN

1 comment: